قرارگاه فرهنگی، معنوی جبهه سایبری حیدریون

سلام خوش آمدید

به نام خدا

✍نفوذیهای پیر و پرحاشیه

در اخبار دیدار رئیس جمهور با فعالان سیاسی که ظاهرا افراد گزینش شده بودند، یکی از نکاتی که جلب توجه می‌کند این خبر است :

بهزاد نبوی در جلسه رئیس جمهور با فعالان سیاسی نیز گفت که بزرگترین دستاورد دولت «برجام» بوده که با آمدن ترامپ و برخی اقدامات مخالفان دولت در داخل تلاش شد آن را ناکام بگذارند. توصیه ایشان به آقای روحانی این بود که به هیچ وجه از برجام خارج نشوید و تأکید کرد ادامه برجام در همین وضع فعلی نیز برای کشور مفید است. :

:زندگی سیاسی بهزاد نبوی 78 ساله ، سرشار از ابهامات و نکات پیچیده است. هنوز مساله های همراهی و نزدیکی او به جریان توده و گروهک منافقین در ابتدای دهه شصت حل نشده و نقش اساسی و مهم او در فتنه های 78 و 88 از خاطر نرفته است. 

::توصیه ماندن در برجام یعنی همچنان گرفتار دلار، تحریم، تسلط رفتار آمریکا و تن دادن به بازی مضحک اینستکس اروپایی ها و دور شدن از اتفاق ایجاد اتحاد اقتصادی و پولی کشورهای مخالف آمریکا از جمله روسیه و چین است 

بهزاد نبوی در طول عمر سیاسی خود همواره نظرات و ایده هایی ارائه کرده که به نفع آرمان‌های انقلاب نبوده و رفتار سیاسی او اغلب یا یادآور اندیشه کمونیسم کهن است و یا متمایل به لیبرالیسم مدرن و البته با نگاه کامل ضددینی و ضد آرمانی..

:dart:دولت روحانی تا کنون نیز صدمات کمی از پذیرش اینگونه نظرات ندیده است، در حالی که در ماه‌های پایانی دوران دولت دوازدهم، اصلاحات که نقش اساسی در مدیریت قوه مجریه در دو دوره اخیر داشته، در حال برائت و فاصله گذاری با روحانی است، بهتر است که او نیز از نفوذهای پیر و پرحاشیه فاصله گرفته و رفتار و منش عاقلانه در پیش بگیرد...

حسین امیدیان